петък, 4 март 2011 г.

10 Стратегии за Електронна търговия - Поръчка

Публикацията, която ще ви представя е  Памела Hazelton . В нея ще стане въпрос за стратегииге при продажбата на продукти в електронната търговия.  Когато чуем думата "реализация", ние често си мислим  за  целеви страници, категория и оформления на страници, продукти  и като цяло за навигацията на страниците. Нека не забравяме, че крайната точка на реализация е  процеса на плащане.

В  страница (и)  каса са последният ви шанс да сключите сделката , да осъществите  пълна продажба. Процесът може да се направи  с пауза или веднага да се сключи сделката. Ако има объркани клиенти,  могат да се свържат с Вас за съдействие, но те са малък процент от хора, които имат затруднения. По-голямата част от купувачите се натъкват на проблеми при плащането, и ако има такива, то те  просто ще се откажат от количката за пазаруване и ще отидат да търсят другаде.

10 Поръчка Стратегии

Тук  са 10 основни стратегии  за осъществяване на процеса на плащане лесно дори за неопитни купувачи.
1.      Покажи стъпки. Ако магазина ви използва множество страници за поръчка, не забравяйте да включите инструкция за всяка една стъпка от  страница. Това помага за елиминирането на чувство на неудовлетвореност от купувачите казва още колко стъпки има. В крайна сметка, процесът поръчка трябва да съдържа не повече от три активизиращи се  страници.
2.      Покажи  икони за видове плащания . Ще бъде разочароващо , за купувача  да разбере, че  в магазина не се приема предпочитания от него  начин на плащане. С предоставянето на тази информация отпред, купувачите ще бъдат подготвени и по-малко разочарован. Поръчка, стъпки и плащане показването на тези икони , казват на клиента какво да очаква.
3.      Поставете инструкции за всяка стъпка . Забравете за всички, страници от инструкции  в заглавието. Малко хора ще ги прочетат. Вместо това, поставете  текст с инструкции в същия район, за които се отнасят.
4.      Да означим време за обработка. Много магазини имат краен срок за обработка на поръчките. Уведомете предварително клиентите за краен срок на приемане и съответно време за доставка, че подадените след известно време поръчки ще бъдат изпълнени  до следващия ден,
5.      Обяснете внимание на  адресите за доставка. Нека клиентът да посоче ясен и  точен адрес за доставка  на стоките , за да предотвратите бъдещи проблеми и губене на време .
6.      Помощ с кодовете за сигурност. Покажете на клиентите си къде да намират кодовете за сигурност при плащане с  кредитни и друг вид  карти. Не допускайте, че всеки знае къде да намери тези 3 - и 4-цифрени числа.
7.      Покажи връзка към количката. По време на първоначалния етап, не забравяйте да се даде възможност на купувачите да променят количките за пазаруване. Това помага да изчистят грешки, особено количество базирани теми (като поръчване на две точки, когато са имали намерение да поръчате само един).
8.      Включване на всички чат на живо връзки. Ако магазина ви предлага чат на живо,  функция, която да  включва информация по време на процеса на плащане, така че клиентите да могат бързо да получават отговори.
9.      Ясно показвйте грешки. Покажете всички грешки в червено, както в горната част на страницата и където грешките  всъщност се намират.
10. Изисква се  информация, само след като има предпоставки за такава . проучване на въпроси, за коментари и подарък съобщения не трябва да се изискват предварително от клиента. Ако клиентите искат да ви кажат как намериха вашият сайт, или че са имали проблем, ще го направят сами.

      Вследващатапубликация ще ви представя материал за "бизнесът от дома" надявам се, че ще бъде интересен за жените, които са вкъщи и се нуждаят от допълнителни доходи.

     посочената статия е взета от  SmartBrief on Small Business, March 3, 2011, http://r.smartbrief.com/resp/cOsHCcbujCBYsfzJCidafKBVFvGP

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да оставите вашите коментарии или препоръки.
Оставете e-mail за връзка.Благодарим